måndag 20 juni 2011

tjenaree

Hej och förlåååååt att jag inte blogga på de 3 senaste dagarna!
Men hela lördagen och söndagen satt jag i en bil på väg hem från världens bästa land nånsin :(
Så då kunde jag inte blogga, och igår träffade jag Jennika så då bloggade jag inte heller och jag kan säga att jag har nog aldrig varit så glad över att så nån i hela mitt liv, fan vad jag saknade det lilla ansiktet! :D
Och jag kan säga att jag vill inget annat hellre än att åka tillbaka, jag har haft världens underbaraste semester någonsin! Vi har gjort så himla mycket och det har bara varit så mysigt med familjen och att vara utomlands i solen... behöver jag ens fortsätta?
Så jag längtade inte direkt hem ...
Men jag tror jag bloggar mer sen och lägger in bilder ( vilket jag knappt har tagit några alls ) för nu ska jag kolla på ett avsnitt av Dexter och sen fixa mig lite och såntdär !
Vi hörs sen då, puss!


Här satt jag, Mikaela och Cissi nästan varje kväll och bara snackade, underbart! Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar