onsdag 15 juni 2011

Jag ser blek ut..

Vilket är märkligt eftersom jag inte ens är det?
Nu ska ni veta att man inte ens orkar ligga i solen längre för det blir alldeles för varmt!
Hörde att solen i Sverige var borta?
Då vill jag inte komma hem.
Och sen är det tydligen dåligt väder i hela Italien förutom där vi är, fattar ni? HELA ITALIEN.
Snacka om tur!
Nu har jag precis varit vid poolen och chillat, orkade inte sola länge alls.
Och igår var jag på marknad och köpte en jättefin tröja, och 2 klänningar :)
Dagen innan det köpte jag också ett par jättefina skor, högklackade som jag ska ha i sommar, supersöta var dom!
Så nu tror jag att jag ska sluta shoppa, även fast jag inte köpt mycket alls.
Kommer hem igen på söndag ( bhuuuhuu )...
Nu vill jag hellre stanna, och killen som hyr ut stället där vi bor har en jätttteeeesnyygg son, så jag har det bra när jag sitter på balkongen och dreglar ;)
Nu ska ni få 1 bild som är tagen nyss.

Nu förstår ni vad jag menar med att jag ser blek ut :S

1 kommentar: