torsdag 2 juni 2011

6 timmar kvar!

Nu är det 6 timmar kvar tills vi åker.
Börjar allt bli lite spänd nu...
Eller jag tror det iaf :D
Fick veta att killarna hade köpt en pizza till mig och Jennika .. Men jävla Västtrafik ska alltid förstöra allt så nu börjar man känna sig elak att man inte kom :(

På tal om inget, vet ni en bajsig sak?
Jag är sugen på att bli brunhårig igen...
Men nej, nu har det blivit så bra håret så nu skiter jag i det!
OCH JUSTDET.
Jag kommer kaaanske blogga i Italien, om vi kan få internet där :)
Så fortsätt kolla bloggen för att se :D

Och om nu detta är sista inlägget, så hörs vi om 2 veckor, jag ska rocka loss i Italien nu.
Jävlar vad taggad jag är!!

PEACE! ♥


1 kommentar:

  1. jag saknar er som fan redan :( men vet att ni har så GRYMT jävla kul nu aassåå :D loveuallgirls!<3

    SvaraRadera